Box

Producenci
Reklamacje i zwroty

ZWROT i WYMIANA

 

Kupujący ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. 
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). 
Prosimy o wysłanie e-mailem, pocztą, bądź dostarczenie osobiście do sklepu stacjonarnego dokumentu potwierdzającego zakup np. paragon fiskalny, fakturę, kserokopię faktury, potwierdzenie płatności elektronicznej.

Wyjątkiem są produkty przygotowywane na indywidualne zamówienie oraz produkty, które dostarczone były w zapieczętowanym opakowaniu, a zostały otwarte (np. kremy, pasty, oleje) i ich zwrot jest niemożliwy ze względów zdrowotnych lub higienicznych.



BRAK MOŻLIWOŚCI ZWROTÓW I WYMIAN RZECZY ZAKUPIONYCH NA PROMOCJI W NASZYM SKLEPIE.

Prosimy nie wysyłać zwrotów za pobraniem – sklep nie przyjmuje takich zwrotów!

Reklamacje

Jeśli towar ma wady fabryczne, prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą elektroniczną, bądź pocztową. Po odebraniu zgłoszenia pracownik sklepu skontaktuje się z Państwem.

Adres sklepu: 
ROL-LEX Sklep jeździecki
ul. Winiary 33
64-600 Rożnowo

Adres e-mail:
rol-lex@wp.pl

Telefon: 
697 773 285

Każdą paczkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze, czy nie ma zewnętrznych uszkodzeń – za zniszczenia podczas przewozu odpowiada przewoźnik. Reklamację należy składać w takim przypadku u danego przewoźnika.

Informujemy, że koszt zwrotu zakupu do sklepu ponosi klient, regulacja ta jest zawarta w Prawach Konsumenta. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Safe Buy
Sklep internetowy Shoper.pl